Koen GHYS

13 december 1963

• Geboorteplaats:

Mechelen

Communicatieverantwoordelijke CD&V-Duffel, lid algemene vergadering CD&V nationaal, lid provinciaal bestuur CD&V, lid regionaal bestuur CD&V, lid bestuur CD&V-Duffel, voorzitter Bewegingspunt Duffel, voorzitter Sprang, Welzijnsschakel in Duffel, voorzitter schoolraad De Basis, bestuurslid vzw Klim Op, Technisch bediende Sofidel Benelux.

Mijn slogan :

"Iedereen mee" in een aangename leefwereld !

Ik ga voluit voor :

Het toetsen van wetsontwerpen en beleidsplannen aan de situatie van mensen die het moeilijker hebben in onze maatschappij.  Het ondersteunen van verenigingen.  Luisteren en werken aan de noden van middenstand, nijverheid, land- en tuinbouw.  Extra aandacht geven aan sociaal zwakkeren en éénoudergezinnen.  Mobiliteit aanpakken en klaarmaken voor de toekomst : voetgangers, fietsers, auto's en openbaar vervoer (ook op het platte land).  Veel aandacht geven aan ons leefmilieu zodat we onze kinderen en kleinkinderen ook een aangename leefwereld kunnen bezorgen.  Gezellige open ruimten en weiden en bossen minstens behouden en verzekeren.  Een veilige en propere leefwereld.