Koen GHYS

13 december 1963

• Geboorteplaats:

Mechelen

Gemeenteraadslid Duffel, communicatieverantwoordelijke CD&V-Duffel, bestuurder Ivarem, lid algemene vergadering CD&V nationaal, lid provinciaal bestuur CD&V, lid regionaal bestuur CD&V, lid bestuur CD&V-Duffel, voorzitter Bewegingspunt Duffel, voorzitter Sprang, voorzitter schoolraad De basis, lid algemene vergadering RTV, bestuurslid vzw Klim Op, Technisch bediende Sofidel Benelux.

Mijn slogan :

Voluit voor een  goed en gezellig Duffel voor iedereen.

Ik ga voluit voor :

Het ondersteunen van verenigingen.  Luisteren en werken aan de noden van middenstand, nijverheid, land- en tuinbouw.  Extra aandacht geven aan sociaal zwakkeren en éénoudergezinnen.  Mobiliteit aanpakken en klaarmaken voor de toekomst : voetgangers, fietsers, auto's en openbaar vervoer.  Veel aandacht geven aan ons leefmilieu zodat we onze kinderen en kleinkinderen ook een aangename leefwereld kunnen bezorgen.  Gezellige open ruimten en weiden en bossen die ons Duffels landelijk karakter verzekeren.  Een veilige en propere gemeente.