Evi Timmermans

2 februari 1977

• Geboorteplaats:

Lier

Als mama van 2 kinderen besef ik des te meer hoe belangrijk een veilige omgeving is: voor ons, onze partner, onze kids en onze ouders!

Mijn slogan :

Zorg voor de Duffelaar !

Ik ga voluit voor :

- Een betaalbare en kwaliteitsvolle oude dag voor onze senioren in de serviceflats, in de woonzorgcentra en thuis;
het ondersteunen van éénoudergezinnen.
- De deeleconomie uitbreiden (vervoer, werkmateriaal, eten, kleding, wonen...).
- Het werken aan nieuwe woonvormen:  kleinere kavels voorzien, co-housing aantrekkelijker maken, voldoende aanbod sociale woningen, meer deeltuinen, kangoeroewonen stimuleren, mogelijkheden tiny houses onderzoeken maar ook inwoners ondersteunen bij het indienen van hun vraag/ financiële implicaties.
- Een groen Duffel waar het aangenaam is om te wonen, er goede fietspaden zijn en mogelijkheden om te sporten (voor iedereen!) Want blijven bewegen = gezond leven!

Ik voel me gelukkig:

- als ik door Duffel fiets op een zonnige dag, aan het woonzorgcentrum de senioren op de bank zie genieten van het mooie weer,

- als ik op een gewone donderdagavond langs de mooie Nete een prachtige wandeling maak, in de bib een spannend boek kan lenen, samen met mijn kids naar de Balonnekesstoet kijk, meestap  in de Kaarskensprocessie, help bij activiteiten die door de school van onze kids worden georganiseerd, en nog veel meer...

Dit maakt Duffel mooi en warm! Hiervoor wil ik me ook blijven inzetten.

Samen met onze fantastische ploeg maken we dit waar! We behouden wat goed is en verbeteren wat kan!