LIJSTTREKKER GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 14 OKTOBER 2018 : LILI STEVENS

zondag, 15 oktober, 2017

Lili stevens trekt de CD&V lijst te Duffel.

Guido De Vos geeft de lijsttrekkers-fakkel over aan Lili Stevens. Op het partijbestuur is Lili, met 100% van de stemmen, verkozen als lijsttrekker voor CD&V-Duffel. Ze behaalde de vorige verkiezingen 1234 stemmen en hoopt volgende keer ook op een goed resultaat.

Lili is in 1988 de eerste keer verkozen als gemeenteraadslid te Heist o/d Berg en in 1994 overgestapt naar de Duffelse politiek. Bij de volgende verkiezingen zal ze 30 jaar een politiek mandaat opgenomen hebben. Ze is reeds 23 jaar lid van de provincieraad en is nu eerste ondervoorzitter  maar de periode van 9 jaar als schepen in Duffel waren droomjaren.

Het zou een nog mooiere droom zijn om een sterk beleid te mogen voeren met en voor alle Duffelaars.

Met de steun van een sterke ploeg, mijn bestuurservaring en vooral de stem van de Duffelaar,  wil ik (de tweede vrouwelijke) burgemeester worden in Duffel!

Vandaag is het een symbolische dag net 1 jaar voor de verkiezingen. We geven zo duidelijk aan dat we er klaar voor zijn en terug mee beleid willen maken!!!