Duffel nodigt alle inwoners uit op "Warm IngeDuffeld" (de vroegere kerstboomverbranding). Er zijn tussen 16u en 0.30u verscheidene activiteiten voor groot en klein. Zo is er een verwarmd palettenterras met zitcorners, een nostalgische draaimolen, een winterkiosk met dj-booth, drankstanden en foodtrucks. Om 16.30u krijgt Dj Stefan met zijn succesvolle kinderdisco-show iedereen aan het dansen. Bij valavond kan je deelnemen aan de Fluo Fun Run.

“We zetten het nieuwe jaar feestelijk in met een traktatie van de gemeente”, licht schepen van Feestelijkheden Lili Stevens (CD&V) toe. “Tussen 19.30u en 20.30u kan je aan het drankstandje je wisselbeker laten vullen. Neem je Duffelbeker mee van thuis of koop er eentje aan voor 1 euro aan de eco-stand van jeugdzorg Ter Elst.”

Vanaf 20.30u gaat het feestje verder aan de muziekdoos, met een muzikaal programma. De Fabiola Fun F*ckers brengen hedendaagse rocksongs en herwerkte golden oldies. Dj-drummer Michael Schack sluit de avond af.

www.duffel.be/warmingeduffeld